onsdag 8 december 2010

Projekt: Kläder

Nu är skruttis på dagis o jag ska styra upp situationen med alla mina kläder som snart går utför...haha!
Men...så hittar jag inte sopsäckar så vet inte var jag ska lägga allt som ska iväg o så ska jag göra en hm-retur...skicka tillbaks en massa o lova mig själv o inte beställa (iaf inte så mycket) på en lång tid...

Hur normalt är det o köpa allt snyggt i varje färg för man inte kan bestämma sig? Inte...normalt. Måste sluta nu. Detta ruinerar mig!

Imorgon ska jag joba extra...men bara fram till två, för sen ska vi ju åka o kolla på en lägenhet. Har inte allt för höga förväntningar, men hoppas de e fräscht iaf, så de kan bli ett boende tills vidare...

Måste fortsätta här nu...behöver tiden till att bli färdig här.

POK

1 kommentar:

  1. Jag har ju sagt att det INTE är normalt att köpa allt i varje färg som finns :) Härligt att du börjat komma till insikt om det bästis;P

    SvaraRadera