måndag 20 december 2010

Vardagslycka

Hej bloggen!

Längesen jag skrev, men nu har jag en stund över då mina älsklingar e ute på äventyr på sina håll...
Idag har jag skrivit kontrakt på lägenheten! It´s all mine! =) Känns så bra att snart ha ett hem, ett litet iof, men oj, vad fint o mysigt de ska bli!
Jag har slutat köpa kläder, nu e de bara inredning som gäller (från ett beroende till ett annat...).

Är dock inte helt säker på hur jag ska få alla mina "stilar" att gå ihop på så liten yta...för de första gillar jag stilrent så för mycket prylar går bort. Sen älskar jag leopard, päls, koskinn, svart&vitt, shabby shic, romantiskt blommigt, gulligt rosa...ALLT får inte plats, men i skruttis rum ska jag iaf leva ut mina rosa drömmar...love it! För mycket e inte heller fint, visst att de ska bli ett prinsessrum, men dom finaste barnrummen brukar va dom med få men snygga möbler o söta inredningsdetaljer...tänkte att de mesta ska gå i vitt o sen blir de en del rosa men även andra färger som smälter ihop i rummet. Ååååh, ska bli så kul! Skulle kunna börja inreda barnrum på arbetstid...sååå kul!=)

Köpte en söt ram till A´s vägg idag, ett väggord (inte bestämt var de ska sitta), en ljuslykta format som ett hjärta som hänger o sen världens sötaste te-låda. Love it! Den var verkligen perfekt!! =)

Annars har vi väl inte gjort så mkt, varit ute o gjort en snögrotta/tunnel, bakat chokladbollar, läst böcker o pysslat.

Imorgon e de  jobb för mig o Angie får vara ledig o hemma med dom andra som e lediga. Sen e jag ledig ons, jobbar på tors o sen är det JULAFTON. Vi ska fira i Enköping i år, hemma hos Jimmys mamma.

2011 kommer verkligen bli MITT ÅR...känner verkligen det nu när de börjar så bra faller liksom allt på plats. Känner mig hoppfull o lycklig just nu. Dreams can come true...

PÅ ÅTERSEÉNDE!

1 kommentar:

  1. Åh, är så himla glad för din skull bästis! Ska bli så kul att få hjälpa dig fixa fint, och att kunna ses mycket oftare :P

    SvaraRadera